ילד צופה בטלוויזיה

הסודות להגדלת ההכנסה לעסק

המטרה של כל עסק ללא קשר לתחום שבו הוא עוסק, היא ליצור הכנסות שיובילו לרווחים. אך יש סודות להגדלת ההכנסה לעסק רק צריך לדעת ליישם אותם בכל עסק. 

הגדלת ההכנסות בדרכים חדשניות 

הקידמה הטכנולוגית, אתרי האינטרנט המתוחכמים והרשתות החברתיות הפעילות, יצרו תשתית חדשה ליצירת הכנסות מהותיות עבור כל עסק. הדור העכשווי אוהב מאד להיות באינטראקציה מלאה עם המפרסמים. הם מגיבים, הם משתפים והם קוראים בשקיקה את דפי הנחיתה כדי לעבור לאתר האינטרנט וליהנות מכל מה שקיים בו. 

המעבר אל אתר האינטרנט חושף את הקהלים השונים לכל מה שקיים באתר המקוון, מוצרים ייחודיים ופריטים מעניינים למכירה. מדובר באתרים שעוסקים בכל תחום, החל בביגוד לילדים ולמבוגרים, כלי בית, מתנות, טואלטיקה, מחשוב ועוד.

פרסום בפייסבוק 

קיימות כמה רשתות חברתיות שיש להן השפעה רבה על הקהל, כמו טיק טוק, אינסטגרם ופייסבוק. כמות המשתמשים בפייסבוק היא עצומה ורבים מהם נכנסים לרשת זו כמה וכמה פעמים לאורך היום ונותרים לגלוש בה פרקי זמן ארוכים במיוחד.

הקשר בין הגולשים לבין האתרים השונים העוסקים בתחומים שמעניינים אותם רק מעמיק מיום ליום. בכל פעם שיש מוצרים חדשים, שירות מעניין או הגרלה מסקרנת, הגולשים מגלים נוכחות, מסמנים את האתר, משתפים את המידע עם חבריהם וכך המידע שהגיע לאדם אחד מופץ למאות ולאלפי לקוחות פוטנציאליים. אין ספק שיש תהודה רבה לכל נושא פרסום בפייסבוק והעוצמה רק מתרחבת מיום ליום. 

הגדלת ההכנסות בכל עסק 

כשמדובר בעסק קמעונאי ברחוב או בקניון, בעל העסק ממתין ללקוחות שייכנסו פיזית לחנות, יסתכלו על המוצרים השונים ויקבלו החלטה אם לקנות ומה לקנות. לעומת זאת באתר האינטרנט המקוון, הלקוחות הפוטנציאלים צריכים רק לגלוש בין הקטגוריות השונות ואם הם רואים מוצר שהם צריכים אותו במידה המתאימה, בצבע שאהוב עליהם ובמחיר מבצע, קיימת סבירות גבוהה שהם יקנו וגם ידרבנו את חבריהם לקנות לאור המחיר האטרקטיבי.

בדרך זו של פרסום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, בעלי האתרים מופתעים בכל פעם מחדש מהכמות הגדולה של ההזמנות שמתקבלת בכל יום, מהלקוחות הרבים בכל רחבי הארץ. 

אם בעבר הקמעונאיים התבססו רק על ההכנסות בחנויות, עכשיו הם רואים בכל חודש איך נתח ההכנסות שלהם בשל מכירות ברשת גדל מיום ליום. לכן ההכנסות מהמכירות הללו הופכות להיות גורם משמעותי מאד בתזרים המזומנים של כל עסק. כבר אין מדובר בסכומים זניחים של מכירה פה ושם אלא במערכת משומנת היטב שיוצרת בכל יום הכנסות בסכומים נכבדים ביותר.

מגפת הקורונה והשלכותיה 

ההבדל התהומי נראה במיוחד בעת מגפת הקורונה כאשר ללקוחות לא היו הכנסות כלל כיוון שהחנויות היו סגורות והדבר היחיד שהחזיק עסקים רבים מבחינה כלכלית, היה העובדה שיש הכנסות בשל הפרסומים והדבר סייע מאד לתזרים המזומנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *