מעצבת גרפית

מעצבת גרפית מומלצת – מה זה אומר בעצם

הרבה פעמים אנחנו שומעים על אנשי מקצוע מומלצים, אנשי מקצוע שמשתלם לנו לעבוד איתם, בין אם זה בגלל שאתרים כאלה ואחרים ממליצים לנו על כך, בין אם זה שגולשים ברשתות חברתיות או במקומות אחרים ממליצים על כך, בין אם זה חברים ובני משפלה ממליצים לנו עליהם. עולה שאלה, מה זאת אומרת שהם מומלצים, כיצד מחליטים על כך, מה הפרמטרים להמלצה כזו או אחרת. 

לפני שנסביר בקצרה, על כל הנושא של המלצות, חשוב להבין, תמיד נכון יותר מצידנו לעבוד עם מעצבת גרפית מומלצת מאשר עם מעצבת גרפית שאין לנו שום מושג איך היא עובדת ובוודאי במצבים גרועים מכך, למשל כשמדובר על מעצבת גרפית שכלל לא מקבלת שום המלצה ולא משתלם לנו לעבוד איתה. 

מן הסתם, הבחירה שלנו תהיה לעבוד עם מעצבת גרפית מומלצת, הן על פי מה שהיא יכולה לספק לנו מבחינת תנאים וצרכים, הן על פי איכות העבודה שלה ויתרה מזו, על פי מה שאנחנו אמורים לשלם לה. כלומר יחס עלות-תועלת שיהיה משתלם עבורנו. 

כיצד בוחנים המלצות 

הכלל הראשון שעלינו ליישם כשאנחנו בוחנים המלצות על בעלי מקצוע ובכלל, מי הם הממליצים והאם קיים קשר ביניהם לבין בעל המקצוע או בעל העסק. כך נדע האם המלצות הן אמיתיות או לא. 

הכלל השני, אנחנו צריכים לבחון על מה ההמלצות, האם על השירות, האם על איכות העבודה, אמינות, דייקנות, יחס. אנחנו צריכים כמובן לוודא שההמלצות ניתנות על דברים שהם חשובים לנו ולא על פרמטרים שאין להם שום משמעות עבורנו. 

הכלל השלישי, חשוב שאנחנו נבחן את ההמלצות גם על פי נקודת זמן. כלומר, האם ההמלצות הן מהווה, האם הן מהעבר הרחוק, האם הן רלוונטיות לתקופה שלנו. 

הכלל הרביעי, כשאנחנו בוחנים המלצות, נניח על מעצבת גרפית, מוטב לא להסתפק בכך, אלא לבקש לראות תיק עבודות, לראות האם היא יודעת ויכולה לבצע את מה שאנחנו צריכים, האם הסגנון שלה מדבר אלינו. כך נדע שההמלצות אכן משמעותיות ורלוונטיות לצרכים שלנו.

קריאה נוספת